مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-28حوادث

پلمب دندانپزشکی غیرمجاز در رشت 


رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد پزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد پزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی حیدرخواه در جمع خبرنگاران به تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم و استمرار و ادامه فعالیت های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید و تصریح کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، پس از اطمینان از فعالیت غیر مجاز مؤسسه دندانپزشکی در منطقه گلسار، دندانپزشکی غیرمجاز و متخلف را شناسایی کردند.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: این مؤسسه دندانپزشکی که با تصدی گری و مدیریت خانمی 32 ساله اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی به صورت غیرمجاز به مردم می کرد، پلمب و از ادامه کار آن جلوگیری شد.

این مقام انتظامی افزود: متخلفان که با ارائه مجوز پزشکی افراد غیر اقدامات پزشکی انجام می دادند، پس از جلوگیری از فعالیت به مرجع قضایی صالحه معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب دندانپزشکی غیرمجاز در رشت 

پلمب دندانپزشکی غیرمجاز در رشت